The Bookworms - club de carte pe internet


După cum probabil știe deja toată lumea, ador experiențele noi, ador să mă implic în cât mai multe proiecte și cluburi. Astfel, eu, Andi și Putri ne-am gândit că ar fi o idee interesantă să deschidem un club de carte pe internet. 

canalul lui Andi - aici
blogul lui Putri - aici

Cum ar funcționa toată treaba? Vom propune câte-o carte pe lună. La începutul ei, poate chiar înainte să înceapă, ea va fi anunțată pe canalul de Youtube, dar și pe cele două bloguri, pentru ca și tu să te poți simți pregătit să o achiziționezi și să o începi. La sfârșitul timpului acordat lecturii (primele zile ale lunii viitoare), videoclip-ul în care discutăm pe larg despre carte va fi încărcat și proaspăt pentru tine, drag cititor și urmăritor. Sperăm ca activitatea noastră viitoare să te încânte și să te ții bine pentru toate câte vor mai urma! 

Prima carte aleasă se numește #Confuz de Alex Andronic. În cazul în care ți-am atras atenția și ești dispus să intri în joc, ce mai aștepți?


Mai jos aveți videoclipul lui Andi în care a anunțat acest proiect și aici este postarea lui Putri de la care am furat câteva fragmente :)) (lyyy). 

Nu uitați că romanul lui Alex va (re)apărea la jumătatea lunii mai (click aici pentru mai multe detalii)!


Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)